V roce 2008 spousta lidí čekalo na vydání hry Age of Conan. Jednalo se o další očekávaný přírustek do rodiny MMORPG. Dalšími známými tituly z té doby byly World of Warcraft, Lineage II, Everquest, Ultima Online a další. A společně s blížícím se vydáním hry probíhaly pokusy vytvořit národní guildy.
V Česku a na Slovenku tento pokus sjednotit stejně mluvící jedince vznikal na různých webových stránkách a fórech. Pojem sociální sít u nás pořádně ani neexistoval. Projekt nesl název Targuen – podle názvu města, z lidu všemožného a chrabrého, pod mocí nejmoudřejších vládců po Brythunii v té době známé.
Targuen se inspiroval systémem správy a řízení legií antického Říma, podle kterého se hráči dělili do kohort podle zaměření. Jednou z kohort je Veterans, která se orientuje na starší hráče. Hlavní myšlenkou bylo vytvořit přátelské prostředí pro každého, kdo má i jiné priority, než jen hrát počítačové hry.
Age of Conan vyšel 20.května 2008 a projekt Targuen se začal realizovat na serveru Aquilonia. Vývojáři lákali do hry systémem měst, která budou tvořit pouze komunity guild a hráčů. Bohužel takový systém ve hře nikdy nebyl. Namísto toho byl ve hře známý guildovní systém, podobný ostatním hrám.
Targuen se snažil držet pohromadě, ale přišly neshody, konflikty a problémy. Vyústilo to v to, že se jednotlivé kohorty od Targuenu odtrhly a založili si vlastní guildy. Veterans nebylo výjimkou, ale stále zastávalo myšlenku orientovat se na starší hráče i s jinými prioritami.
Také jsme si založili své první (dnes již neexistující) webové stránky a fórum. A po dlouhém polemizování jsme dali dohromady první verzi našeho kodexu.
Veterans jako samostatná bojová jednotka
Jako guilda jsme se v Conanovi pěkně činili. Urputně jsme čelili jednotlivým bossů, kteří sužovali tento herní svět. Jmenovitě to byli Vistrix, Kyllikki, Yakhmar a dvě otevřená křídla Black Ring Citadel.
Bojování s cizími hráči pro nás taky nebylo nic cizího. Ale kromě běžných šarvátek jsme si postavili vlastní Battle Keep. To se samozřejmě nelíbilo jiným guildám, takže nás nenechali jen tak být. Soupeřů bylo samozřejmě povícero, ale tím největším soupeřem nám byla guilda SCUM.

Jako závěrečná oblast se považovala Kheshatta. Tady se hráči navzájem přepadávali, duelovali či se skládali PvP raidy. Byl i moment, kdy se na naše členy sešla celá mapa, jelikož je nebyli schopni v menším počtu zabít.
První veteránský sraz se konal ekofarmě Jalový dvůr. Díky této zkušenosti jsme měli možnost poznat osoby, se kterými trávíme ve hře tolika času. Zábavná byla situace, kdy jeden ze členů ztratil sylabus od mobilu. Zkus ve tmě hledat malou černou tyčinku v lehkém (v některých případech i těžkém) alkoholovém opojení a s mobilem, co svítí minimálně. Stojí to za to.
Postupný odliv
Nic však netrvá věčně a i my jsme se po čase začali dívat do jiných hrách. První odliv hráčů proběhl koncem roku 2009, kdy se naši členové shlédli ve hrách EvE Online a Aion.
Postupný odliv hráčů také způsobil, že vývojáři spojili herní servery dohromady. To se bohužel neobešlo bez technických problémů. Jako příklad je změna jména herní postavy a následné problémy vrátit postavě její původní jméno.
V květnu 2010 vyšel datadisk Rise of the Godslayer, který nás v Conanovi ještě na nějakou dobu udržel. V březnu 2011 však vyšla hra RIFT, který lákal zbytek našich hráčů, a my jsme se přesunuli tam.

 
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                            