header logo veterans

2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
Age of Conan Aion SWTOR Guild Wars 2            
   EVE Online                    

Vše začalo v Age of Conan

V roce 2008 spoustu lidí čekalo na vydání hry Age of Conan. Jednalo se o další očekávaný přírustek do rodiny MMORPG. Dalšími známými tituly z té doby byly World of Warcraft, Lineage II, Everquest, Ultima Online a další. A společně s blížícím se vydáním hry probíhaly pokusy vytvořit národní guildy.AoC logo

V Česku a na Slovensku tento pokus sjednotit stejně mluvící jedince vznikal na různých webových stránkách a fórech. Pojem sociální sít u nás pořádně ani neexistoval. Projekt nesl název Targuen – podle názvu města, z lidu všemožného a chrabrého, pod mocí nejmoudřejších vládců po Brythunii v té době známé. Targuen se inspiroval systémem správy a řízení legií antického Říma, podle kterého se hráči dělili do kohort podle zaměření. Jednou z kohort je Veterans, která se orientuje na starší hráče. Hlavní myšlenkou bylo vytvořit přátelské prostředí pro každého, kdo má i jiné priority, než jen hrát počítačové hry.

AoC video Age of Conan vyšel 20.května 2008 a projekt Targuen se začal realizovat na serveru Aquilonia. Vývojáři lákali do hry systémem měst, která budou tvořit pouze komunity guild a hráčů. Bohužel takový systém ve hře nikdy nebyl. Namísto toho byl ve hře známý guildovní systém, podobný ostatním hrám. Targuen se snažil držet pohromadě, ale přišly neshody, konflikty a problémy. Vyústilo to v to, že se jednotlivé kohorty od Targuenu odtrhly a založili si vlastní guildy. Veterans nebylo výjimkou, ale stále zastávalo myšlenku orientovat se na starší hráče i s jinými prioritami. Také jsme si založili své první (dnes již neexistující) webové stránky a fórum. A po dlouhém polemizování jsme dali dohromady první verzi našeho kodexu.

AoC VistrixVeterans jako samostatná bojová jednotka

Jako guilda jsme se v Conanovi pěkně činili. Urputně jsme čelili jednotlivým bossů, kteří sužovali tento herní svět. Jmenovitě to byli Vistrix, Kyllikki, Yakhmar a dvě otevřená křídla Black Ring Citadel.

Bojování s cizími hráči pro nás taky nebylo nic cizího. Ale kromě běžných šarvátek jsme si postavili vlastní Battle Keep. To se samozřejmě nelíbilo jiným guildám, takže nás nenechali jen tak být. Soupeřů bylo samozřejmě povícero, ale tím největším soupeřem nám byla guilda SCUM. Jako závěrečná oblast se považovala Kheshatta. Tady se hráči navzájem přepadávali, duelovali či se skládali PvP raidy. Byl i moment, kdy se na naše členy sešla celá mapa, jelikož je nebyli schopni v menším počtu zabít.

První veteránský sraz se konal ekofarmě Jalový dvůr. Díky této zkušenosti jsme měli možnost poznat osoby, se kterými trávíme ve hře tolika času. Zábavná byla situace, kdy jeden ze členů ztratil stylus od mobilu. Zkus ve tmě hledat malou černou tyčinku v lehkém (v některých případech i těžkém) alkoholovém opojení a s mobilem, co svítí minimálně. Stojí to za to.

Postupný odliv

Nic však netrvá věčně a i my jsme se po čase začali dívat do jiných hrách. První odliv hráčů proběhl koncem roku 2009, kdy se naši členové shlédli ve hrách EvE Online a Aion. Postupný odliv hráčů také způsobil, že vývojáři spojili herní servery dohromady. To se bohužel neobešlo bez technických problémů. Jako příklad je změna jména herní postavy a následné problémy vrátit postavě její původní jméno. V květnu 2010 vyšel datadisk Rise of the Godslayer, který nás v Conanovi ještě na nějakou dobu udržel. V březnu 2011 však vyšla hra RIFT, který lákal zbytek našich hráčů, a my jsme se přesunuli tam.

Nahoru

Veterans v Aionuaion logo

Na podzim roku 2009 vyšla hra Aion a my jsme po roce a půl působení opustili Age of Conan. Našim novým domovským světem se stal server Telemachus a temná strana Asmodian. Oproti Age of Conan jsme udělali jednu změnu. Vyhlásili jsme do světa, že rozšiřujeme naše řady a noví hráči tak výrazně obohatili komunitu Veterans.

Server Telemachus se časem stal nejlepším evropským serverem, kde mezi sebou sváděly boje ty nejlepší guildy tehdejší doby. Za Asmodiany to byly Vengeance of The Fallen (VoTF), Unreal, Paradigma, StorM a z československých guild to jsme my, Veterans a dále například NoLife, Dark Legion a Bohemia. Za Elyos to byly BOON Control, eXistence, Section IX.

Hrrr na ně

Soupeřit s ostatními hráči a guildami? To bychom nebyli my, abychom do toho nešli. Přišli bychom tak o spoustu srandy a zážitků. Naše hlavní akce probíhaly v pátek a sobotu, během kterých jsme se snažili zabírat a udržet pevnosti. Ze začátku v tom byla jedna parta, ale bavilo nás to tak moc, až jsme pravidelně skládali i raidy. Každou pevnost bránila osádka NPC, kterým velel Guardian General. Jak si dovedeš představit, jednalo se o tuhého protivníka a po jeho zabití připadla pevnost straně, která jej zabila. Nemluvě o tom, že získat pevnost přinášelo guildě mnohé výhody.

Co však bylo zajímavé, že hráči se také mohli stát Generálem, i když ve slabší formě. Možnost proměnit se v Generála, to pro guildu znamenalo hodně, jelikož tuto proměnu měla pouze hrstka hráčů. A my jsme měli rovnou tři!

aion bgUrputné boje dvou stran

Z počátku silně dominovali Asmodiani především zásluhou jedné obrovské guildy. Ta se naneštěstí po chvíli rozpadla a dalšími důvody bylo i to, že hráči odcházeli a těm nově příchozím se více líbila strana Elyos. Bitvy byly mezi oběma stranami po nějaký čas vyrovnané, ale na vrchol se pak dostal Elyos. Velmi dlouhou dobu se Asmodianům nedařilo obsadit žádnou pevnost. Elyos tvrdě odrážel všechny útoky a silně dominoval zásluhou svých Generálů. Asmodiani se však nevzdali a připravovali plán, jak porazit silnou protistranu.

Pak nastal dlouho plánovaný den útoku. Díky chrabrosti a jisté dávce štěstí Asmodianům útok vyšel podle plánu a během dvou dní ztratil Elyos úplně všechno. Tato událost se zapsala jako jedna z největších bitev, která se na serveru Telemachus udála a je také známá jako velký návrat Asmodianů. Chvíli poté mezi sebou obě strany sváděly vyrovnané boje, ale Elyos přišel s odvetným úderem a poprvé v historii nejen na Telemachu, ale rovněž v Evropě Elyos zabral Divine Fortress.

Během dvou let našeho působení v Aionu jsme se stali jednou z hlavních sil Asmodianské komunity. Velkým dílem jsme přispěli v každé větší bitvě, která se na serveru udála, účastnili jsme se komunitních akcí, raidů a zapsali jsme se tak do historie serveru Telemachus.

Když jsme zrovna nemlátili hráče

Už od počátku jsme také chtěli zdolat ty nejtěžší dungeony, které nám hra nabízela, bohužel nám tento cíl znepříjemňovala jedna maličkost. Pokud parta prošla některý dungeon, tak dostala cooldown, což znamenalo, že člověk nemohl jít do stejného dungeonu s jinými hráči. Díky tomu vznikaly stabilní party lidí a ne na všechny se tak dostalo. Raidy jako takové jsme pořádali hlavně v rámci PvP.

aion vids
Videa z působení v Aionu

Mezi bosse, jejichž herní krutovládu jsme zmařili, patřili například Queen Alukina a Deputy Brigade General Hanuman. Byli jsme schopní jako druzí na serveru skolit i Commandera Bakarnu. Zajímavou perličkou byl Lord Lannok a to nejen pro nás. Ve skutečnosti to byla perlička pro celý server. Všichni se snažili přijít na taktiku, jak ho porazit, ale celkem dlouho se to nedařilo. Po všech těch statečných pokusech se na taktiku naštěstí přišlo a my mohli jít o stupínek výš. Tuhým oříškem byla také instance Dark Poeta. Tato lokalita odměňovala hráče podle jejich dovedností. Po dokončení instance byla parta ohodnocena podle dosažených bodů a zbývajícího času. Dosáhnout ranku „A“ bylo obzvláště náročné a zabít bosse Calindi Flamelord ještě víc. Ale podařilo se nám to. O to větší výzvou bylo dosáhnout ranku „S“, ale dva jedinci z našich řad se této výzvě statečně postavili. Poctivě každý den po dobu jednoho měsíce procházeli Dark Poetu, pilovali taktiku, umírali a odcházeli bez odměn, než se jim podařilo jako prvním za stranu Asmodian skolit Tahabatu! Nutno podotknout, že to byl zároveň neskutečný úspěch pro Asmodiany. Další partě se podařilo zopakovat něco takového až o 2 měsíce později.

Další sraz ve Znojmě

Další sraz se pořádal ve Znojmě roku 2010. Oproti předchozímu srazu, který se konal na ekofarmě, to byla spíš jednorázová akce. Zarezervoval se vinný sklípek, kam jsme jeden den dorazili, popili, poklábosili a další den jsme odjížděli plni nových zážitků a ve veselé náladě domů.

Nahoru

EVE Online Logo Dobývání vemíru v EVE Online

Po ukončení Age of Conan zaujala řadu z nás hra EVE Online. Jedná o vesmírnou sandboxovou hru, ve které hrajete za pilota vesmírných lodí. Svět EVE je obrovský a také nabízí mnoho možností, co můžete ve hře dělat. Ať už vás zajímá těžba exotických minerálů, obchodování nebo bojování a přepady ostatních hráčů, toto vše a mnoho dalšího hra nabízí. Navíc většinu herní ekonomiky vytváří samotní hráči. Platí ovšem, že pokud vám zničí vaší vesmírnou loď, tak je fakt zničená. Tady jsou ztráty trvalé.

Povídá se, že „úmrtnost“ nováčků v EVE bývá až 80 %. Proto jsme se věnovali právě novým pilotům, i sobě navzájem. To, aby nováčci měli možnost proniknout do složitých tajů hry rychleji a snáze, než jak to zakusili první členové. S odstupem času se dá říci, že „úmrtnost“ se podařilo v řadách korporace snížit asi na 50-60 %, což patří k zásadním úspěchům.

Naše počátky

BV Corp LogoPůvodně jsme chtěli použít název, jenž jsme hrdě nesli v jiných světech, tedy Veterans. Bohužel byl tento název již zabrán. Tidacha A tak v březnu 2009 zakládáme Bohemian Veterans, názvem poukazujíc na původ členů. Bohemian Veterans byla korporace česko-slovenská, jako vždy předtím. 
Naše korporace začínala o několika lidech, nejprve pod vedením Bartrixe a operovala v oblasti přísně střeženého regionu Derelik - Hi-Secu, v soustavě Tidacha.

Putování a stěhování napříč sektory

V tomto regionu postupně zakládáme své první základny (POSky). Zanedlouho ale přichází patch Apocrypha s novinkou - wormholes. Tím se vše mění a přesouváme naši základnu dovnitř červích děr typu C3, C4, a nakonec i nejnebezpečnější, typu C6.

Po úspěšném přestěhování do červích děr jsme začali operovat. Těžili jsme vzácné suroviny, stavěli jsme nové a lepší lodě, vybudovali jsme kanceláře a základnu zamýšlenou na výzkum. Začalo se nám dařit a vydělávali jsme dostatek peněz.

Vesmírná stanice v nule

Pobyt v null-secu je z velké části řízen hráči. Proto vstupujeme do naší první aliance Shadow of xXDEATHXx a od té si pronajímáme soustavu H-29TM v regionu Perrigen Falls. Další výzvou je stavba Outpostu - vesmírné stanice.

Amarr Outpost Vesmírná stanice patří společně s výrobou Titána k největším a nejtěžším úkonům hry. Titána je snazší vyrobit, ale je to dražší kvůli šílenému množství surovin. Vesmírná stanice vyžaduje mnohem větší logistiku. Rozhodlo se, že postavíme stanici. K tomu bylo potřeba našetřit cca 25 miliard ISK.

Když byly komponenty nakoupeny, bylo třeba je svozit na jedno místo, kde z komponent bude postaven základ stanice. I toto svážení bylo heroické, neboť bylo potřeba svést přes 31 milionů metrů krychlových!

Po navození surovin a započetí režimu výstavby stanice bylo třeba čekat na 13:00 středoevropského letního času. Krátce poté se stanice rozvinula do své krásy. Jeden z nejtěžších úkonů ve hře, jehož se i korporace o stovkách členů obávají, byl dokončen. A sláva korporace Bohemian Veterans navždy zapsána do kronik hry EVE Online…

Sloučení korporací

Historie aliancí Radost však netrvala dlouho a po zdražení nájemného za soustavu evakuujeme a přecházíme k alianci DEM0N HUNTERS do regionu Geminate. Po vstupu dalších CZ/SK korporací došlo k velmi významné události – sloučení Bohemian Veterans a Black Rats kde byl CEO Rik Leah. Po zuřivých bojích v Geminate byla pro nás situace neudržitelná, a to nás nutilo se poohlédnout po novém domově.

Nový domov nacházíme ve Fountain, kde to Black Rats již znali. Zanedlouho pak odchází z vedení korporace Bartrix a vedení se ujímá Rik Leah, jako již zkušený CEO s dobrými konexemi v alianci.

Bohemian Veterans Chronicles

      

Pokud vás zajímá další pokračování naší historie a další zápasení s nástrahami vesmíru EVE Online, podívejte se na stránky naší korporace - https://www.bvcorp.cz.

Nahoru

Do světa hvězdných válek

Jako další z her, které mnohé z nás zaujaly byl Star Wars: The Old Republic. Jedná se o hru z prostředí Hvězdných válek, jehož universum pro mnoho z nás blízké. Datum vydání této hry bylo stanovené na 20. prosince 2011. Postupně, jak se přibližovalo datum vydání hry, probíhaly i přípravy. Hlavně se jednalo o nábor lidí na fórech, ať si máme s kým zahrát. Jinak jsme si dobu čekání zkracovali ve hrách jako World of Tanks či League of Legends.

Nechť nás provází síla

Republika nebo Impérium? Probíhala vášnivá diskuze, za kterou stranu budeme vlastně hrát. Někteří byli zarputile za jednu stranu, další za tu druhou a zbytku to bylo jedno. Vlastně skoro jako v každé hře, která má frakce jdoucí proti sobě. Nakonec jsme se dohodli, že budeme hrát za Impérium.

Hra nabízela za obě strany čtyři základní povolání. Každé toto povolání mělo vlastní příběh, který probíhal na planetách jako Tatooine, Alderaan či Coruscant. Navíc hráč měl i herní společníky, kteří vás provázeli procesem levelení postavy. To vedlo bohužel k tomu, že hráči běhali spíše se svými společníky než s ostatními spoluhráči.

Tradiční PvE dungy jsou zde pojmenovány jako Flashpointy pro menší party a na maximální úrovni pro velké skupiny lidí jsou Operace. Problém u operací byl ten, že obsahovaly bugy, které způsobovaly nejeden pád hry během operace i několika hráčům najednou. Což k poražení bosse moc nepřidávalo :-(.

Potyčky světelných mečů

Hráči soustředění na PvP tu taktéž našli zalíbení v podobě Warzone. Byly to instance, kde jste měli plnit úkol a protistrana se vás snažila zastavit, případně porazit. Základní koncept byl všem známý CtF (Capture the Flag) či Control Pointy. PvP novinkou byl ale rychle velmi populární Hutball – PvP ragby.

Co bylo skvělé, tak každá profese našla uplatnění a byla za svá konání odměňována. Ať už jste hráli za healera, který udržel svůj tým naživu, nebo jste bránili strategický bod, i když se na něm zrovna nebojovalo. Dalším velkým lákadlem měly být velké PvP oblasti, kde se mohlo mlátit velké množství hráčů i ze stejné frakce. Například Outlaw's Den na zmiňovaném Tatooine, kde jsme pořádali i guildovní 1v1 PvP turnaje v tzv. díře.

Také zamrzlá planeta Ilum nabízela open World Impérium vs Republika PvP. Bohužel tyto oblasti byly při velkém počtu hráčů díky masivním lagům a bugům v herním enginu skoro nehratelné.

Letní sraz na Kalichu

Ještě před vydáním SWTOR jsme se poprvé sešli v letním táboře Kalich poblíž Kamenice nad Lipou. Toto místo se nám tak zalíbilo, že jsme všechny následující srazy pořádali právě na tomto místě.

I přes naši lásku k univerzu Hvězdných válek nás hra jako taková moc nezaujala. Proto jsme zůstali jen krátce a rozhlíželi se po zajímavějších MMO hrách. Nových i starších her, ve kterých jsme mohli působit pod vlajkou Veterans bylo několik, ale naši největší pozornost měly TERA: Online a Guild Wars 2.

Nahoru

Honba za pytlíčky v Guild Wars 2

GW2 LogoPo našem krátkém působení ve Star Wars: The Old Republic jsme hledali jinou hru, kterou bychom mohli společně hrát. Rozhodovali jsme se mezi hrami TERA a Guild Wars 2. Nakonec nás více zaujala hra Guild Wars 2. Ze všech nabízených herních módů nás nejvíce zaujal World versus World (zkráceně WvW, nebo česky wéčka). Takže jsme stejně jako před začátkem SWToRu hledali nové hráče na herních fórech, aby nás bylo ve hře co nejvíc.

Ve wéčkách proti sobě vždy stojí tři servery, které mezi sebou bojují o opevnění po dobu jednoho týdne. Na konci týdne server, který nasbíral nejvíce bodů, vyhrává. Následující týden pak proti sobě stojí jiné servery. Mód WvW rovněž zaujal spoustu guild, které si získaly jméno i v jiných hrách. Byly to například Vengence of the Fallen, Futilez, Za Drots, Circle of Nine a mnoho dalších. Chtěli vytvořit prostředí pro organizovaná wéčka, podobně jako tomu bylo například v EvE Online. 

VG emblem Francouzi, Němci i Španělé si určili servery, na kterých se chtějí shlukovat, jiné servery si vybrali hráči jakožto Roleplay. Wéčkově orientovaným guildám se zalíbil server Seafarer’s Rest, jelikož podle fóra to vypadalo tak, že tam pořádně nikdo nebude. Komunikace ohledně tohoto záměru probíhala na oficiálních forech, a pro přijetí do této aliance jsme museli podávat přihlášku jako guilda. Jelikož naše jméno nebylo úplně neznámé po úspěších v EvE Online, Aionu a dalších MMO, stali jsme se hrdými členy s názvem Veterans Guild [VG] a aktivně jsme se podíleli na dění v alianci.

 Proto s příchodem data vydání zakládáme naše postavy na EU serveru Seafarer’s Rest (SFR). Nám i ostatním guildám se podařilo dostat se na tento server a tak oficiálně vzniká aliance s názvem FUBAR. Skvělé byly jak bitvy na pláních, tak dobývání pevností. Obzvlášť velké souboje se odehrávaly o plně vylepšené hrady, kde boje čítaly desítky lidí na každé straně.

Náhled na World vs World mapu

Sjednocení guild

Mód WvW zaujal řadu českých a slovenských hráčů. Proto jsme společně s guildami Bohemian Guard [BG] a Servants of Ishap [ISH] vytvořili alianci. Přece jen ve více hráčích jsme měli v tomto módu větší možnosti. Tato aliance trvala zhruba 2 měsíce, během kterých jsme užívali aktivit, které hra nabízela.

 Náborové video - War Begins

Jako každá hra, tak i Guild Wars 2 se některým hráčům ohrálo. Odchod lidí obzvlášť postihl zbývající dvě guildy. Jelikož ty více trpěli odlivem lidí, spojili jsme se pod záštitou Veterans. Pro nás tento rok znamenal letní Veteránský sraz na našem oblíbeném místě v Kamenici nad Lipou. Nebyla zde nouze o nové i staré členy, různé aktivity a především dobrou atmosféru.

Hrozby světa Tyrie

Přestože jsme nejčastěji běhali ve wéčkách, občas jsme zavítali i do normálních map. Plnili jsme herní eventy, mlátili jsme world bosse. Například jsme se účastnili prvního zabíjení Karka Queen, která se odehrávala při přidání nové lokace. Nebo jsme organizovali zabíjení předělaného Tequatla pro řadu CZ/SK guild. Taktéž nebyla nouze o týdenní guild mise, kde jsme v časovém limitu hledali na mapě konkrétní mobku a tu pak zabíjeli (občas ona nás), nebo jsme se snažili proskákat skákačky až nakonec. Ne každý si však rozuměl s mezerníkem, takže teleporty byly v těchto případech vítanou záchranou.

WvW turnaj aneb když je (není) o co bojovat

Pohled, který chtěl každý hráč vidět aneb PYTLÍČKYYYY Na podzim roku 2013 se v GW2 pořádala první WvW sezóna. Tato sezóna trvala 7 týdnů a všechny servery byly rozděleny do tří lig po devíti.
My jsme během první sezóny zastávali ty méně zábavné, nicméně důležité úkoly. Opevňování objektů, hlídání a varování před útoky nepřátel či doprovázení karavan. Když se zadařilo, zapojili jsme se i do velkých soubojů.

Jako striktně CZ/SK guilda jsme ve většině MMO neměli tolik hráčů oproti mezinárodním guildám a právě ve wéčkách to bylo znát. Co nám však chybělo v počtech jsme doháněli taktikami s neviditelností, teleporty a i v menší skupině jsme drtili mnohem větší neorganizované „bloby“ nepřátel.
Během těchto 7 týdnů nastaly mezi servery ve všech ligách velké spory. V naší lize se SFR handrkovalo se servery Vizunah Square a Piken Square. Oba servery se spojili proti SFR, aby zajistili naše sesazení z celkového prvního místa. Turnaj tak nakonec vyhrál server Vizunah Square a SFR sdílí 2. místo se serverem Jade Sea.

World vs World video

Není s kým bojovat

Po skončení turnaje servery postupně mění styl boje. Guildy jako takové přestávaly běhat samostatně. Často totiž stály proti značné přesile nepřátel. Souboje se vyvinuly do podoby tzv. Karma Trainu. Na mapách se objeví Commander (Velitel), ke kterému se připojí další hráči a běhají pod jeho „vedením“. Tahle velká banda pak přebírá všechno, co jim přijde pod ruku, jelikož se tímhle stylem nejsnáze vydělávaly peníze a herní hodnosti.
Menší guildy s menším počtem členů tak trpí. Kvantita občas hraje roli, protože v 15 zabíjet 40 nepřátel není zrovna snadný úkol. Proto jsme hledali jiný server, na kterém bychom mohli působit a souboje si začali zase užívat. Tím serverem se stalo Desolation. Tam jsme se spojili s guildou Viking Krigere [VK] a pod záštitou Veterans jsme mohli opět společně běhat ve slušných počtech a bojovat s novými nepřáteli.

Další video z WvW bojů Další wéčkový turnaj

Na jaře 2014 se konala 2. WvW sezóna a my bojujeme za server Desolation. Serveru jako takovému se dařilo velmi dobře. Tento pocit se velmi rychle vytratil, když jsme bojovali proti serveru Seafarer’s Rest. Komunita Desolation poznala, že proti sobě má velmi tvrdého soupeře.
Stejně jako v první sezóně docházelo k domluvám a zákeřnostem. Tentokrát to byla spolupráce mezi SFR a Baruch Bay, aby zabránili Desolation v umístění se na vítězných příčkách. I přes velkou snahu se Desolation probojoval na 2. místo s dalšími dvěma servery.

V létě 2014 se koná další Veteránský sraz. Na tomto rekordním srazu se nás sešlo více než 70!

Letní sraz Veterans 2014

Ticho po pěšině

Každá hra se časem ohraje. Tento osud potkalo i Guild Wars 2. Vliv na to mělo i to, že vývojáři s hráči moc nekomunikovali. Herního obsahu přibývalo poskrovnu a náš oblíbený mód WvW byl s jakoukoli novinkou většinou až na posledním místě.Opakovala se situace, kdy naše řady řídly o dobré hráče a kamarády. Opět jsme byli v situaci, kdy nás nebylo tolik, abychom dokázali stát proti početnějším skupinám. Tentokrát se však mnohým z nás nechtělo pokračovat dál.

Změnou také bylo, že Guild Wars 2 přešlo na model Free to play. Noví hráči sice měli jistá omezení, přesto se ale řada vlastníků původní verze cítila ukřivděná. Vývojáři představili nový datadisk, který měl vycházet v říjnu 2015, ale měl stát dost peněz. I když jste vlastnili původní hru, datadisk vás stál stejně jako hráče, který začal hrát zadarmo.

To spoustu lidí (včetně řady Veteránů) popudilo a vedlo ke konci našeho působení. Tím naše 2,5leté hraní ve světě Tyrie dosáhlo svého konce.

Galerie obrázků a screenshotů

Kompletní playlist videí z našeho působení v Guild Wars 2

To Be Continued...

Nahoru