header logo veterans

Měsíc se s měsícem sešel a rád bych shrnul některé věci, co se mezitím udály z hlediska vývoje. Do hry se dostali vendoři a jejich stánky. Momentálně je jedenáct vizuálně rozdílných typů stánků, ke kterým může být přiřazen vendor. Jak to bude fungovat? Necháte si ukraftit preferovaný stánek a vendora. Ve svém, guildovním nebo cizím království (EK) stánek připojíte k postavené budově na vyhrazený spot. Podle typu a velikosti budovy i několik… samozřejmě za předpokladu, že na to máte práva :) Pak jen umístíte vendora na své místo. Po interakci s vendorem mu necháte nějaké zlato (plat) aby pracoval a budete moc nastavit věci k prodeji a jednotlivé ceny.

crowfall graveProběhla změna, jak se bude umírat. Předchozí systém byl takový, že po tom, co došli životy jste umřeli a převtělili jste se do spirituální formy (Crow). Se změnou budete nejdřív omráčení, a vydáni na milost a nemilost okolí. Je možnost se kdykoli vtělit do spirituální formy, nebo budete převtěleni automaticky po pěti minutách. S tím, že v tomto případě ztrácíte možnost obživení. Crow se objeví v templu a je na vás, jestli doletíte přes svět k svojí hrobce a tam se obživíte. Nebo požijete chrám za cenu značné ztráty durability equipu. S tímto systémem přichází dvě nové věci. Obživení (Resurrection) a Setnutí (Beheading). Na nohy vás dostane Cleric, Druid nebo Templář. Úspěšné oživení vás zanechá s nějakým zdravím a můžete se okamžitě zapojit do boje. Bez rozpadu a ztráty equipu a zdlouhavé cesty zpátky k hrobu. K možnosti obživovat musíte být v Survival (ten, kde se těží) módu postavy, po nějaký část sesílat a vystavit se tak milosti okolí. Obrácená možnost je setnutí. Na to budete potřebovat sekeru, a to stejnou jaká se používá na sekání stromů. Což znamená, že opět musíte do Survival módu. Potom už nic nebrání zasadit poslední ránu a uvolnit protivníka jako Crow do chrámu. Jako trofej (kromě obsahu hrobky) si můžete odnést hlavu své oběti.

Další zprávy jsou ohledně stavění velkých staveb, jako bude Hrad (Castle). Stavba bude značně modulární a bude jen na hráčích, jak moc pevnost rozšíří a přizpůsobí. Základ je hlavní část, kde se potom nastaví, jaké další části hrad bude obsahovat. A ty se nošením potřebných surovin dostaví. Doporučuji shlídnout videjko na youtube kanálu Crofallu. I když bez textur, možnosti a stavba vypadá velmi dobře. Uvidíme, co další velké budovy.

crowfall large castle

crowfall necromancy tableByly zveřejněny zajímavosti o craftící profesi – Nekromancii. To je ta, co všem umožní mít další typy postav na svém účtu. S představením Crypty a možností změnit a založit si svojí novou hratelnou postavu… Necromancie přináší možnost nezaložit jen ledajakou postavu, ale už od začátku trošku vylepšenou. Zatímco základní postavy budou standartní kvality, Nekromancie umožní kvalitu zvýšit a upravit podle představ. To znamená složení vesselu se specifickými staty, nebo čím lepší kvalita tím rychleji se postava bude levelit přes Sacrifice systém. Necromancie je svázaná s Alchemií, která dodává věci potřebné k oživení částí těl a dodání specifických vlastností pro tyto části, které jsou na konci zkombinovány do výsledného Vesselu.

Na testování byla spuštěna základní verze budování města na hráčských Ethernal Kingdomech. Momentálně bez nějakého GUI, jen pomocí příkazové (chatové) řádky. Svět tedy bude mít jednoho monarchu (Monarch), šlechtu (Noble), vazaly (Vassal), občany (Citizen) či návštěvníky (Visitor).

Zatímco návštěvník se může po světě jen procházet a používat interakci s předměty, vendory a hráči ve všech královstvích, které nejsou soukromé (private), občan už je pozvaný do soukromého království, ale nemá žádná jiná práva než návštěvník. Vazal už má práva stavět budovy na parcele udělené buď monarchou samotným nebo šlechtou a vše co s tím souvisí (Stánek, vendoři). Šlechta jsou potom hráči mající všechna předchozí práva, plus navíc můžou stavět parcely a rozhodovat o jejich vazalech. Monarcha je poté vlastník světa. Každá parcela má pak nastavené „tokeny“, které určují, kolik budov a předmětů se na ní vejde. Šlechta či monarcha tyto tokeny přiřazuje jednotlivým vazalům, kteří jsou tímto počtem limitováni, co můžou postavit. Vazal může vlastnit tokeny na několika různých parcelách. Hra má vcelku jednoduchý mechanismus jak řešit to, když se jeden článek řetězce přetrhne. Jednoduše vlastník čehokoli je ten kdo to umístil. Pokud se tedy třeba vlastník pozemku rozhodne, že to tady balí, všem vlastníkům pod ním se jejich věci zabalí a jako deed přesunou do spiritual banky. Nikdo by tedy neměl přijít o svoje věci. Lidé s větším právem mají jen možnost věci přesouvat v rámci umístění, ale nemůžou je “zabavit“. Momentálně se EK (speciální soukromý server) vypne, pokud na něm po nějaký čas není nikdo online. A nastartovat ho může jen monarcha. Je v plánu umožnit startovat server i šlechtě a prodloužit čas, než se server vypne, pokud na něm budou aktivní vendoři.

crowfall eternal kingdom tool

Nejspíše naposled se změnil systém rozdělování skill bodů. Přechozí systém byl podle sledování stejnak využívanej stylem, že čas se rozděloval do jednotlivých skillů až po tom, co byl naakumulován. Proto teď se bude jen “akumulovat“ – body rovné tří dnům pro neVIP účty, a klasicky měsíc pro VIP. Hráč si zvolí, do kterého zaměření chce akumulovat body a kdykoli bude mít dostatečný počet jen to “nakliká“. Pro VIP trénování (dva naráz) se zpřehlednilo co je možné a nemožné trénovat paralelně. Nebude tedy už možno trénovat něco “double“ jako v minulosti (rasu, povolání, exploration či craft… combat nešel). Zvažuje se navíc, že pro secondary (VIP) trénink bude potřeba více času na stejný počet sklil pointů – bude tedy pomalejší. Klikání skill pointů je teď tedy značně rychlejší, a i nápověda k jednotlivým skillům je přepracovaná a ukazuje aktuální a bonus a následující tear.

Za mě… Good job.

 

11 únor 2021 Levi Novinky 1144
Po našem krátkém působení ve Star Wars: The Old Republic jsme hledali jinou hru, kterou bychom mohli společně hrát. Rozhodovali jsme se mezi hrami TERA a Guild Wars 2. Nakonec nás více zaujala hra Guild Wars 2. Ze všech nabízených herních módů nás nejvíce zaujal World versus World (zkráceně WvW, nebo česky wéčka). Takže jsme stejně jako před začátkem SWToRu hledali nové hráče na herních fórech, aby nás bylo ve hře co nejvíc. Ve wéčkách proti sobě vždy stojí tři servery, které mezi sebou bojují...
21 prosinec 2020 Levi Crowfall 805
Nejen současný stav hry, ale i popis ras, povolání a celkový úvod do herního systému v jednom videu od Hakrika - guild mastera Veterans ve hře Crowfall.
15 říjen 2020 Levi Novinky 839
Jako další z her, které mnohé z nás zaujaly byl Star Wars: The Old Republic. Jedná se o hru z prostředí Hvězdných válek, jehož universum pro mnoho z nás blízké. Datum vydání této hry bylo stanovené na 20. prosince 2011. Postupně, jak se přibližovalo datum vydání hry, probíhaly i přípravy. Hlavně se jednalo o nábor lidí na fórech, ať si máme s kým zahrát. Jinak jsme si dobu čekání zkracovali ve hrách jako World of Tanks či League of Legends. Nechť nás provází síla Republika nebo Impérium?...
25 září 2020 Levi Novinky 569
Každý čtvrtek od 19 hodin se budeme scházet na hraní deskovek online. Komunikace bude na našem Discord serveru, kde jsou také informace o tom, jaké hry hrajeme. Základem bude Tabletop Simulator, který má většinu her jako mody na Steam Workshopu. Ale časem se herní sklad bude určitě rozrůstat o další online deskové, karetní a podobné hry. Přijít si zahrát může kdokoli. Pokud někdo nebude znát pravidla, vysvětlí se na začátku. Končíme většinou po dohrání, nebo nejdéle kolem 24 hodiny. Delší hry...
6 duben 2020 Levi Novinky 1353
Dobývání vemíru v EVE Online Po ukončení Age of Conan zaujala řadu z nás hra EVE Online. Jedná o vesmírnou sandboxovou hru, ve které hrajete za pilota vesmírných lodí. Svět EVE je obrovský a také nabízí mnoho možností, co můžete ve hře dělat. Ať už vás zajímá těžba exotických minerálů, obchodování nebo bojování a přepady ostatních hráčů, toto vše a mnoho dalšího hra nabízí. Navíc většinu herní ekonomiky vytváří samotní hráči. Platí ovšem, že pokud vám zničí vaší vesmírnou loď, tak je fakt...
22 březen 2020 Levi Crowfall 778
Pětadvacátého února se uzavřel Test server pro „veřejnost“ a podle vyjádření J. Tedd Colemana jsme jen kousek (snad i jeden bug způsobující lag serveru) od toho, aby na Test serveru byl dostupný patch 5.110 – Válka bohů . A co, že to vůbec znamená? Tímto patchem se přesuneme do finální fáze Alfa testu, následovaný (po odlazení a odbugování) oficiální betou, až se tato verze spustí na Live serverech. Hlavním lákadlem jsou Dregs kampaně, které přinesou Guild vs. Guild souboje o dominanci nad...
20 prosinec 2019 Levi Crowfall 642
K shrnutí roku 2019 použiji překlad Founder’s updatu od kreativního ředitele J. Todd Colemana: Když se na chvíli zastavíme a ohlédneme za posledními dvanácti měsíci, můžeme si zrekapitulovat co šlo dobře, a co šlo… no ne tak dobře. Pobavit se za co jsme vděční a předpovědět na co se můžeme těšit v nacházejícím roce. Pro ty, co jsou s námi už od začátku, bych rád začal poděkováním za vaši podporu po dobu trvání tohoto projektu. Jednoznačně to byla dlouhá a zamotaná cesta od Kickstarterové...
9 srpen 2019 Levi Novinky 1207
Blíží se podzimní Veterans sraz. Termín srazu je 5. - 8. 9. 2019 na známém místě v Kamenici nad Lipou. Johann již rozesílal přihlášky emailem. Pokud ti email nedorazil, napiš na forum. Těšíme se se všemi na viděnou.
8 duben 2019 Levi ARK: Survival Evolved 993
Po více než měsíční, téměř nulové aktivitě na našem Ark Extinction serveru, jsem se rozhodl server vypnout. Já osobně jsem nehrál už od zhruba února, ale díky všem, co na serveru hráli. Pokud bude další pokračování v podobě nové DLC mapy, je dost pravděpodobné, že bude nový server. Do té doby je možné, že zkusíme nějakou jinou hru, ale přes letní období si myslím, že se moc novinek nechystá. Mějte se fajn, Levi