header logo veterans

Při úvodním otevření tématu o Crowallu jsem minule popsal nějaké mechanizmy. Dneska shrnu, co se mezitím stalo, změnilo a stane.

Prvně bych chtěl zmínit, že autoři konečně začali zveřejňovat tutoriál videa o tom, co hra je a jak fungují jednotlivé mechanizmy. List jednotlivých témat se pomalu rozrůstá a je přístupný na Youtube.crowfall tutorials youtube

Tak pomocí herního klienta v menu. Kdo tedy vládne anglickým jazykem…

Všem luckerům doporučuji přečíst téma Crowfall a RNG (generování náhodných čísel), kde je hezky popsáno, jak vše funguje a jak chtějí v některých případech zmírnit dopad řady špatných hodů.

Dále se vývojářský tým rozrostl o nové vývojáře, s kterými by rádi dotáhly soft-launch do konce tohoto roku… uvidíme...

Na konci ledna byla na Live server nahrána verze hry 5.4, která přinesla velké změny v oblasti craftingu. Ať už provázanost se skill tree, tak v implementaci kraftících stanic, značnou úpravu skill tree a zprovoznění VIP trénování skillu. Levelování charakteru bojem či obětováním věcí na oltáři. Stejně jako spoustu grafických a herních mechanizmů… V tomto stádiu hry to není tak nějak moc zajímavé, hodně věcí začalo fungovat, něco funguje jinak atd...

Velká změna se týká oznámeni pro následující patch 5.5. Ten překope stávající Crow systém a nahradí ho zpět sloty pro jednotlivé postavy. Momentálně systém funguje tak, že v každé kampani si pro svojí spirituální formu (crow) vytvoříme vessel (schránku), která potom reprezentuje rasu a povolání. S možností kdykoli si to změnit u chrámu, či equipnout vessel z inventáře. To se změní, aby to odpovídalo univerzu a myšlenkám vývojářů. Tedy při prvním nalognutí si navolíme našeho prvního šampiona, tedy zvolíme rasu a povolání a můžeme se vydat do kteréhokoli světa (kampaně). A do crow (spirituální formy) se převtělujeme jen v případě smrti. Jedna specializace craftera a to Necromancie, která vytváří z nasbíraných částí těl tělní schránky (vessels) tedy bude hrát stále stejnou roli, jen se trochu změní aplikace. Nebude tedy možnost si kdykoli (pokud je vessel v inventáři) změnit svojí rasu a classu. Ale pokud hráč bude chtít mít několik charakterů, ukraftí si, nebo si nechá ukraftit svůj vessel, tedy speciálně rasu. Navštíví Kryptu, kde tento vessel přetaví v další charakter. Na základě rasy vesselu zvolí jedno z možných povolání jí náležící a zabere další charakter slot. Těch má být šest v základu s možností dokoupení třech dalších pozic. V kryptě potom probíhá měnění charakterů z nabídky pro tento účet. To dovolí s jedním charakterem cestovat mezi světy - z kampaně do kampaně (pokud to pravidla dovolují). A s levelováním charakterů dovoluje nekromantům složit tu správnou kvalitu vesselu i se staty.

avatars

Dále jsou plánovaný pro patch 5.5 vendoři a pokud se stihne, nové možnosti ras a povolání.
Poslední novinky se týkají nahlédnutí do zákulisí, co se týče osobních království (Ethernal Kingdoms). Dvě videjka z porady vývojářů s creativním ředitelem, který představuje svoji vizi, jak bude v osobním království fungovat správa parcel, budov, práv a všeho možného. Velmi zajímavé... Ve zkratce bude možnost nejen vytvořit si svět pro sebe, kamarády nebo svojí guildu. Ale udělat ho komplexně otevřený, vytvořit věhlasné Městečko s trhem a nabídnout místa pro vendory, spravovat daně a hodně zajímavý způsob tvorby svého světa paralelně k herním kampaním. Představa zní úžasně tak uvidíme, jak se s tím poperou programátoři.

Stále (prý) ještě chybí pár důležitých kousků skládačky k tomu, aby se to celý pořádně pohnulo. Ale dílky prý pomalu začínají pasovat do sebe... A až se klíčové dílky seskládají… Mno uvidíme...

 

11 únor 2021 Levi Novinky 1144
Po našem krátkém působení ve Star Wars: The Old Republic jsme hledali jinou hru, kterou bychom mohli společně hrát. Rozhodovali jsme se mezi hrami TERA a Guild Wars 2. Nakonec nás více zaujala hra Guild Wars 2. Ze všech nabízených herních módů nás nejvíce zaujal World versus World (zkráceně WvW, nebo česky wéčka). Takže jsme stejně jako před začátkem SWToRu hledali nové hráče na herních fórech, aby nás bylo ve hře co nejvíc. Ve wéčkách proti sobě vždy stojí tři servery, které mezi sebou bojují...
21 prosinec 2020 Levi Crowfall 805
Nejen současný stav hry, ale i popis ras, povolání a celkový úvod do herního systému v jednom videu od Hakrika - guild mastera Veterans ve hře Crowfall.
15 říjen 2020 Levi Novinky 839
Jako další z her, které mnohé z nás zaujaly byl Star Wars: The Old Republic. Jedná se o hru z prostředí Hvězdných válek, jehož universum pro mnoho z nás blízké. Datum vydání této hry bylo stanovené na 20. prosince 2011. Postupně, jak se přibližovalo datum vydání hry, probíhaly i přípravy. Hlavně se jednalo o nábor lidí na fórech, ať si máme s kým zahrát. Jinak jsme si dobu čekání zkracovali ve hrách jako World of Tanks či League of Legends. Nechť nás provází síla Republika nebo Impérium?...
25 září 2020 Levi Novinky 569
Každý čtvrtek od 19 hodin se budeme scházet na hraní deskovek online. Komunikace bude na našem Discord serveru, kde jsou také informace o tom, jaké hry hrajeme. Základem bude Tabletop Simulator, který má většinu her jako mody na Steam Workshopu. Ale časem se herní sklad bude určitě rozrůstat o další online deskové, karetní a podobné hry. Přijít si zahrát může kdokoli. Pokud někdo nebude znát pravidla, vysvětlí se na začátku. Končíme většinou po dohrání, nebo nejdéle kolem 24 hodiny. Delší hry...
6 duben 2020 Levi Novinky 1353
Dobývání vemíru v EVE Online Po ukončení Age of Conan zaujala řadu z nás hra EVE Online. Jedná o vesmírnou sandboxovou hru, ve které hrajete za pilota vesmírných lodí. Svět EVE je obrovský a také nabízí mnoho možností, co můžete ve hře dělat. Ať už vás zajímá těžba exotických minerálů, obchodování nebo bojování a přepady ostatních hráčů, toto vše a mnoho dalšího hra nabízí. Navíc většinu herní ekonomiky vytváří samotní hráči. Platí ovšem, že pokud vám zničí vaší vesmírnou loď, tak je fakt...
22 březen 2020 Levi Crowfall 778
Pětadvacátého února se uzavřel Test server pro „veřejnost“ a podle vyjádření J. Tedd Colemana jsme jen kousek (snad i jeden bug způsobující lag serveru) od toho, aby na Test serveru byl dostupný patch 5.110 – Válka bohů . A co, že to vůbec znamená? Tímto patchem se přesuneme do finální fáze Alfa testu, následovaný (po odlazení a odbugování) oficiální betou, až se tato verze spustí na Live serverech. Hlavním lákadlem jsou Dregs kampaně, které přinesou Guild vs. Guild souboje o dominanci nad...
20 prosinec 2019 Levi Crowfall 642
K shrnutí roku 2019 použiji překlad Founder’s updatu od kreativního ředitele J. Todd Colemana: Když se na chvíli zastavíme a ohlédneme za posledními dvanácti měsíci, můžeme si zrekapitulovat co šlo dobře, a co šlo… no ne tak dobře. Pobavit se za co jsme vděční a předpovědět na co se můžeme těšit v nacházejícím roce. Pro ty, co jsou s námi už od začátku, bych rád začal poděkováním za vaši podporu po dobu trvání tohoto projektu. Jednoznačně to byla dlouhá a zamotaná cesta od Kickstarterové...
9 srpen 2019 Levi Novinky 1207
Blíží se podzimní Veterans sraz. Termín srazu je 5. - 8. 9. 2019 na známém místě v Kamenici nad Lipou. Johann již rozesílal přihlášky emailem. Pokud ti email nedorazil, napiš na forum. Těšíme se se všemi na viděnou.
8 duben 2019 Levi ARK: Survival Evolved 993
Po více než měsíční, téměř nulové aktivitě na našem Ark Extinction serveru, jsem se rozhodl server vypnout. Já osobně jsem nehrál už od zhruba února, ale díky všem, co na serveru hráli. Pokud bude další pokračování v podobě nové DLC mapy, je dost pravděpodobné, že bude nový server. Do té doby je možné, že zkusíme nějakou jinou hru, ale přes letní období si myslím, že se moc novinek nechystá. Mějte se fajn, Levi